RSS
CУСПІЛЬСТВО БЛОГИ

Як перетворити діючий державний апарат на ефективну систему публічної адміністрації

Економія платників податків завдяки реформі державної служби може сягнути двох десятків мільярдів гривень.
Як перетворити діючий державний апарат на ефективну систему публічної адміністрації Фото: segodnya.ua

Таку оцінку експертів «Уряду Другої Думки» я висловив під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі наприкінці травня 2015 року.

Адже на переконання наших експертів, шляхом вольових управлінських рішень, можна досягти швидких змін. Реалізувавши всього лиш 4 ключових кроки – в короткий термін ми зможемо побачити нову якість публічної служби.

Серед цих кроків – ліквідація непритаманних державі функцій, таким чином зможе відбутися оптимізація на 30% кількості службовців (до 175 тис.), зменшення втричі кількості депутатів місцевих рад (приведення до європейських норм), запровадження повноцінного електронного урядування та встановлення показників ефективності роботи вищих посадових осіб та міністерств. Формування конкретних повноважень та відповідальності за кожним конкретним працівником та дотримання жорсткого контролю над їхнім виконанням – дасть позитивний ефект державі та розгрузить службовців від виконання непритаманних державі функцій..

За підрахунками фінансистів, якщо оптимізувати кількість службовців та депутатів міських рад утричі, щорічно до держбюджету надходитиме більше трьох мільярдів гривень. А от створення електронного Урядування додасть до державної скарбниці ще 5 мільярдів.

Спираючись на кращі приклади міжнародного досвіду, ми пропонуємо змінити кадрову політику держави. Зокрема, йдеться про створення єдиного порталу вакансій. Зовні це виглядатиме як звичайний сайт із пошуку роботи, де кожен українець зможе побачити, які вакансії наразі відкриті та ознайомитися з критеріями відбору. Можна буде одразу ж, в електронному вигляді, надіслати відповідні документи та заповнити форми. Такі приклади ми бачимо в США, Канаді, Великобританії, та європейських країнах. Така система прозора і дозволяє, як роботодавцю так і аплікату спостерігати за етапами відбору, конкурсом, тощо.

Крім того, на нашу думку, Україна має спростити процедури щодо визнання дипломів про освіту, набуту за кордоном, а також скоротити у часі процедуру спец перевірок та оформлення кандидатів на державні посади.

Проте, якщо кандидат відповідає усім вимогам, це не звільняє його від майже щомісячних кадрових перевірок. Адже, опираючись на успішний швейцарський досвід, ми вважаємо за необхідно впровадження системи "Ключові фактори успіху", що передбачає перевірки успішності роботи політиків упродовж двох, шести місяців та щорічно. У такий спосіб суспільство може легко ознайомитися з робочими досягненнями українських посадовців, в той самий час відповідно до результату прийняти кадрове рішення про підвищення чи звільнення даної особи, без жодних політичних чи інших впливів.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

17 07 2015 10:25
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ