Щойно закінчився прийом громадян на Оболоні
Цікавою темою також стала розповідь одного хлопця, який радився як йому вчинили у ситуації з неякісним виконанням своїх обов’язків провідниками у поїздах. Історія виглядає таким чином: провідниця сказала йому сісти не на його місце, яке було вказане в білеті, а на інше, бо на його місці на початку вагона лежать речі провідниці (її одяг і якийсь матрац), і вона не хоче їх нікуди перекладати. Це дивно, адже у провідників є своє купе. На запитання чи не виженуть його з не його місця на якійсь із наступних зупинок, провідниця запевнила, що не виженуть. Але сталося, як гадалося.
Серед ночі на одній зі станцій зайшов пасажир, який затіяв розборки з провідницею, що хлопець зайняв його місце. На що провідниця таки попрохала хлопця поступитися місцем і сісти на його «законне місце». Якийсь час провідниця пересаджувала з місця на місце інших пасажирів, намагаючись владнати аналогічні ситуації, переполохавши людей серед ночі.
На прохання сказати своє прізвище для скарги на неї, провідниця відмовила пасажирам і сказала скаржитися куди завгодно.
Тому я звертаюся до керівництва Укрзалізниці з питаннями: що відбувається у вагонах поїздів? Чому провідниці не носять беджів з ім’ям? Яким чином пасажир може знати на кого скаржитися? І які заходи будуть вжиті щодо покарання згаданої провідниці?