RSS
БЛОГИ

Пора, браття й сестри... пора

Дивлячись на особистості кандидатів у депутати, на їх популістську риторику й неприкриту демагогію, на їх "правдиві" відомості про себе (зокрема, наведені в їх "деклараціях"), тобто безсоромну брехню ще ДО “виборів” (а що ж буде ПІСЛЯ них?), на підкуп виборців якими завгодно доступними їм способами, ... бачачи, що все сказане відноситься до більшості кандидатів від ВСІХ сторін, не лише від діючої нині влади... все більше й усе впевненіше приходиш до думки про назрілу необхідність створення принципово нового громадського Руху.

Руху, який не декларує свою опозиційність до будь-якої з нині існуючих партій та партійок, які давно вже відрізняються одна від одної лише прапорами та назвами, але по суті є лише бізнес-проектами й засобом обману народу. Руху, що де-факто є опозиційним по відношенню до всієї нинішньої "еліти" — хоча б вона при владі, чи в "опозиції", або серед так званих "незалежних", оскільки вся ця "еліта" по суті є не що інше, ніж зграя дегенератів, що самозвано вирішили, нібито саме вони й є ЕЛІТА. Така всеосяжна опозиційність необхідна тому, що представників ВСІЄЇ нинішньої "еліти" об'єднують між собою аж ніяк не ті риси, якими б варто було пишатися й, тим більше, вітати їх, проте більш, ніж достатньо - непорядності, брехливості, корисливості, некомпетентності, безвідповідальності, й т.д., й т.ін.

Інакше кажучи, новий Рух має стати опозиційним "в квадраті", а звідси й проект його назви - "КВАДРА". Найважливішими відмінностями цього руху повинні стати:

1. відмова від будь-якої з традиційних ідеологій, оскільки всі вони - відображення поглядів лише певних ГРУП людей, а це виключає можливість вирішення проблем, спільних для ВСІХ людей, та перехід до ідеології "пріоритету інтересів кожного";

2. відмова від претензій на владу як для всього Руху, так і для будь-кого з його безпосередніх учасників, так само як і відмова від підтримки кого б то не було на його шляху у владу - завданням Руху є не влада сама по собі, а правила її формування, які мають бути обов'язковими для ВСІХ членів суспільства й орієнтованими на РОЗВИТОК як усього суспільства, так і кожного з його членів;

3. радикальна зміна "правил гри" в Україні - від нинішніх, що дозволяють приходити до влади найбільш деградованим особистостям, але блокують той самий шлях для об'єктивно кращих представників народу, на НОВІ, які б діяли з точністю до навпаки - усіляка погань не повинна навіть "рипатися" керувати країною й народом, а влада повинна формуватися виключно на основі здорової конкуренції між кращими (об'єктивно, не “на думку” будь-яких “комісій”!) представниками народу;

 4. ліквідація партійної монополії на формування влади в країні, з відмовою від будь-яких "списків кандидатів", а в подальшому - розпуск УСІХ партій у зв'язку з їх апріорі нездатністю вирішувати ЗАГАЛЬНІ для всього суспільства проблеми;

5. одночасна заміна ВСІЄЇ представницької влади в Україні на основі НОВИХ "правил гри" (п.3), при цьому КОЖЕН з новообраних чиновників ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ мати власну програму дій, письмово підтриману певним числом виборців і яка має статус юридично сильного договору, на підставі якого даний чиновник може бути відкликаний з займаної посади, а зобов'язання, описані в цьому договорі й підтримані виборцями, є вихідними даними для формування програм діяльності відповідних органів;

6. для реалізації заходів п.п. 3-5, так само як і не зазначених тут, але також необхідних для розвороту всієї Системи від деградації до розвитку, існує єдиний легітимний інструмент - всенародний референдум, організацію проведення якого й саме його проведення необхідно здійснити у відповідності із загальним розділом Конституції та ратифікованими Україною міжнародними пактами про права людини, але не на підставі "закону про референдуми", оскільки останній прямо суперечить як зазначеним нормам, так і самому поняттю "право народу на проведення референдуму", й прийнятий без будь-якої згоди з боку народу, але для народу («єдиного джерела влади в Україні»);

7. будь-які представники будь-яких органів влади повинні мати право брати участь у зазначеному референдумі (проте не на стадії його організації) на тих же умовах, що й всі інші громадяни України, а будь-які переговори з якими б то не було органами влади можливі лише на предмет неперешкоджання організації та проведенню референдуму;

8. на референдум мають бути винесені три головні (системоутворюючі) питання:
- затвердження порядку проведення самого цього референдуму, що забезпечить його і легітимність, і легальність;
- затвердження нового закону про вибори в Україні, що й буде введенням нових "правил гри" в державі;
- призначення дати одночасних виборів всіх органів представницької влади, що мають бути проведені у відповідності з новим законом про вибори в Україні.
Проекти необхідних документів можуть розробити будь-які активісти або їх групи, але на референдум мають бути винесені ті проекти, які повністю відповідають міжнародним пактам про права людини, включно з політичними правами громадян, пройшли всенародне обговорення, витримали експертизу у відповідних міжнародних інституціях, а також були оприлюднені не пізніше, ніж за два місяці до дня проведення референдуму;

9. рішення, прийняті референдумом, не потребують будь-якого затвердження чи підтвердження, а їх імплементація в чинне законодавство полягає у скасуванні всіх діючих правових норм, які не відповідають рішенням референдуму, однак для спрощення перебудови Системи й більш швидкого міжнародного визнання нових українських реалій, необхідна реєстрація рішень референдуму в ООН, в ОБСЄ, й т.ін.;

10. у випадку позитивного результату референдуму, Рух "КВАДРА" покликаний організувати підготовку до проведення виборів на новій основі й провести ці вибори, проте ніхто з безпосередніх учасників Руху не повинен брати участі у цих виборах у якості кандидатів у владу;

11. після проведення виборів формуються нові органи представницької влади в країні, при цьому кожен з цих органів формує програму своєї діяльності шляхом об'єднання індивідуальних програм представників, які увійшли до складу відповідних органів влади. З отриманих підсумкових програм виділяються розділи, що стосуються виконавчих та інших гілок влади, а на підставі цих розділів і під виконання наведених в них конкретних завдань формується склад цих самих гілок влади;

12. після виконання п.11 Рух "КВАДРА", як такий, що виконав своє завдання, має бути розпущено.

Це, звичайно, думки коротко, лише основні (базові) посили. Насправді ж роботи належить зробити набагато більше - дуже багато необхідних дій описані як у мене, на сайті http://vocv.at.ua/ , так і в матеріалах багатьох інших небайдужих і незаангажованих людей, що мають чисті помисли. Об'єднати їх в одну чітку послідовність необхідних кроків, аргументованих не за принципом "мені так подобається", але лише виходячи з їх об'єктивної необхідності й черговості - цілком реальне завдання, яке можна вирішити в достатньо короткі терміни й силами відносно невеликого колективу системно мислячих людей. Ось таких людей я й закликаю прямо зараз долучитися до зазначеної роботі. Всіх же інших, нехай і не володіючих системним мисленням, але щиро бажаючих не допустити остаточного й безповоротного скочування України в небуття, закликаю підключитися до іншої, але не менш необхідної, роботи - поширення інформації про Рух "КВАДРА" й про його цілі скрізь, де тільки можливо, в будь-якій доступній формі.

І всі ми, що живуть в НАШІЙ країні, в нашій УЛЮБЛЕНІЙ країні, повинні пам'ятати одне: дорога в нас - одна, але здолає її лише той, хто ЙДЕ. Тож з Богом!

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

05 09 2012 13:37
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ