Не ходите дети в "Африку" гулять…
Сьогодні, разом з двома своїми друзями, мав нагоду, по суті вперше зійснити покупки у гіпермаркеті "Епіцетр". Скажу чесно, сам свій час працював у одному з найбільших маказинів будівельних матеріалів у Кіровограді, то ж маю з чим порівнювати)))))
Так от. Перше, що треба зробити у цьому мега магазині, це спробувати знайти необхідний тобі товар. Я не знаю хто планував дизайнерське оформлення Кіровоградського "Епіцентру", але, як на мене, у магазинах з такими площами має бути: а) біля входу карта з детальним позначенням місьць де розміщені ті чи інші групи товарів; б) людина до якої можна звернутися за порадою. Ні першого ні друго в цьому магазині немає. При чому коли ми спробували використати варіант "б" людина у формі охоронця (схожий на охоронця супермаркету в одному з сезонів "Сватів") подивився на нас як на олігофренів не сказавши у відповідь ні слова.
Та бог з ним. за кілька хвилин пошуків, нам нарешті вдалося знайти першу (!!!!!) позицію нашого списку. (OSB – плита товщиною 18 мм.) Далі, для того щоб зробити покупку нам довелося виконувати мега-квест "Знайди продавця". В радіусі двадцяти метрів від стосу потрібної нам плити жодного(!!!!!) працівника магазину!
Далі намагаємось все ж таки знайти продавця. Вісім працівників магазину яких нам вдалося зловити і попросити продати нам плиту відповідали дуже коротко "Я не з цього відділу, шукайте".
Таким чином ми дісталися до однієї з кас, потім до іншої, звідти з нами сходив "продавець" і нарешті видав невідомої назви папірець на якому власне було правильно зазначено назву та кількість такого необхідного нам товару. Далі цікавіше, для того щоб купити плиту треба:
- на вході у відділ взяти спеціальний транспортний засіб;
- самотужки завантажити плити на нього (вага кожної близько двадцяти кг.);
- самотужки транспортувати до відповідної каси (цікаво як я дізнаюся, що це саме такаса яка мені потрібна);
- оплатити;
- знову транспортувати до транспортного засобу;
І ніхто(!) не запропонує тобі допомогу!!!!!
А якщо я тендітна жіночка 25-ти років, а за кермом вантажного автомобіля моя мама? Спасибі тобі "Епіцентр" за сервіс і турботу про моє здоров`я!
Потім історія повторюється при спробі купити гіпсокартон. Але найцікавіша заява від продавця чекала на нас коли ми спробували купити чотирьохметровий профіль CD: "Вам доведеться зачекати 30 (!!!!!!) хвилин, бо раніше Вам зі складу ніхто не видасть". Зашибісь, я напевно прийшов на прогулянку в суперовий супермаркет щоб 30 хвилин чекати десяток профілів. скажу відверто на моєму язику вже крутилися нецензурні вислові а в серці горіло бажання поспілкуватися з директором магазину. Напевно це все дуже яскраво намалювалося на моєму обличчі, бо Андрій дуже швидко сказав "Ок візьмемо трьохметровий".
Потім нас чекало 20-ти хвилинне очікування коло пустої каси, оплата придбаного товару…
В мене от питання, нас за бидло тримають що дозволяють собі так поводитися з людьми, які по суті забезпечують "благосостояние" власників магазину?
Для себе зробив висновок: ніколи не купуватиму в "Епіцентрі", краще переплачу, але такого ставлення не терпітиму.