RSS
CУСПІЛЬСТВО БЛОГИ

Автомобілісти-велосипедисти: хто візьме гору?

Як відомо, влада міста Львова взяла курс на закриття центру міста від автомобілів та будування велодоріжок по всьому місту, проте поки що така ініцатива сприймається далеко не усіма громадянами.

Люди, які бували у Європі, могли побачити разючу різницю у виборі траспорту в Україні та країнах ЄС. Ми, прибульці з "світлого" соціалістичного минулого, які вирвались зі злиднів, намагаємося усіляко показати свої високі статки. Купуємо одяг у дорогих магазинах, вибираємо величезні і обовязково чорні авто, щоб виглядати солідніше…під час відпусток за кордоном поводимо себе так, ніби контролюємо як мінімум 50% акцій турецьких компаній і т.д.

Проте хотілося б найбільшу увагу акцентувати на виборі транспорту. Переїхавши польсько-українських кордон ми зустрічаємо багато речей, які нас дивують і однією з них є використання велисопида як основного виду транспорту. Будучи у польському місті Жешові, я побачив хмари велиспедистів і величезну кількість велодоріжок по всьому місту. Ніхто з мешканців не відчуває себе гіршим, бо не має авта, просто так їм зручніше. Про досвід Голладнії думаю взагалі не варто говорити, адже велосипедистів в країні мабуть більше, ніж пішоходів, навіть кафе спеціальні для власників велосипедів відкривають. У нас же велосипед асоцієюється з бідністю і дивацтвом, адже важче похизуватись двохколісним другом, ніж новим авто, навіть якщо воно куплене в кредит.

Незважаючи на нашу постосоціалістичну свідомість, попит на велодоріжки почав зростати. І, звичайно ж, на передову "велопросвітнитва" вийшов Львів як найбільш європейське місто України. Влада міста активно почала розбудовувати велоструктуру, агітуючи львів’ян користуватись екологічно чистим видом траспорту: почали будувати велодоріжки, парковки для велосипедів, деякий час навіть безкоштовно давали велосипеди на прокат.

Та все ж для середньостатистичного мешканця, велосипедист виглдає не менш дивно ніж НЛО над Площею Ринок. Львів’яни не тільки прогулються з дітьми по велодоріках, але й вирішили їх використовувати як паркувальні місця. Варто зазначити, що автомобілісти взагалі досить агресивно ставляться до власників велосипедів, а коли частину проїздної частини почали забирати під велодоріжки, то рівень агресії лише збільшився.  

На доданих фото ми можемо спостерігати результати "прихованої війни" між велосипедистами та автомоблістами. Та все ж цього літа центр Львова закриють для проїзду транспорту, а отже можемо сверджувати, що рахунок 1:0 на користь власників двухколісних, а також євроінтеграції суспільства. 


Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

11 07 2013 16:18
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ