Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Пояснив, чим шкідливі незаконні транспортні перевезення і попросив Інспекцію їх припинити

Пояснив, чим шкідливі незаконні транспортні перевезення і попросив Інспекцію їх припинити
Під виглядом нерегулярних пасажирських перевезень нелегальні та напівлегальні перевізники здійснюють з Києва регулярні міжміські автобусні пасажирські перевезення, а тому порушують всі норми та правила щодо пасажирів.

Завдяки цій схемі значна кількість нелегальних та напівлегальних перевізників не тільки витісняють легальних перевізників, а й створюють незручності для пасажирів: не мають чіткого розкладу руху, не надають місця для пільгових категорій громадян, їздять з порушенням правил автомобільного руху тощо, що є  порушенням Закону України «Про автомобільний транспорт».

Раніше я вже описував відповідну проблему і обіцяв, що активісти, які допомагають мені в різних областях, зберуть інформацію про такі випадки по всій Україні, щоб передати її Міністерству інфраструктури та державним обласним адміністраціям. Надаю перші результати роботи у Києві: випадки здійснення регулярних рейсів під виглядом нерегулярних були зафіксовані на маршрутах автобусів, що курсують з площі Тараса Шевченко - рейси Київ-Десна; від станції метро «Видубичі» - рейси Київ-Богуслав, від станції метро «Харківська» - рейси «Київ-Переяслав-Хмельницький», від станції метро «Святошин» - рейси «Київ-Тетерів» та «Київ-Коростень».

Звернувся до Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті з вимогою провести перевірку викладених фактів, притягнути до відповідальності згідно чинного законодавства всіх недобросовісних та нелегальних перевізників, а також забезпечити зручне та легальне транспортне сполучення по всім необхідним напрямкам.

Я не проти того, щоб люди заробляли гроші перевезеннями, але є два «але». По-перше, ці перевезення повинні бути максимально зручними і безпечними для громадян, що в даному випадку не відповідає вимогам. По-друге, сьогодні, в час коли країна у скруті, бізнес повинен платити податки (і великий, і маленький). Тому я прибічник того, щоб у нашій країні всі перевезення, як і увесь бізнес, були виключно легальними. Саме таку позицію відстоюють громадські активісти, які до мене звертаються.

 

Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс
ТОП ЧИТАЮТЬ КОМЕНТУЮТЬ
No articles
СТАТТІ
Треба донатити. Україна тримається в умовах значного дефіциту боєприпасів – Філліпс О

Треба донатити. Україна тримається в умовах значного дефіциту боєприпасів – Філліпс О'Брайен